Are you going through Eureka, CA? If so, check out Carson Mansion in Old Town, you won’t regret it! I popped by there on my last Cali trip and wow, it feels good to see “Felt Manor” in person. If you’re going through that way the detour is quick.

o shit I think we might be actually… I’ll see if I can talk pa into taking the detour if so

5 notes

I’ll be away for about a week jsyk, I’m going on a road trip down to california with pa to see some family

7 notes

this blog is like 3 years old now! hooray!remember the first picture of the midnight crew I ever did?

this blog is like 3 years old now! hooray!
remember the first picture of the midnight crew I ever did?

828 notes

Anonymous said: soooo would you happen to have a twitter?? owo sorry if Im a bother hehe

ok here I just made one

idk what I’d use it for. crying about robots. complaining. maybe nothing idk but there ya go

6 notes

amazing

they were all neopets… what humble beginnings fjsldkfj

anyway here’s how she turned out

15 notes

madimpossiblemolly replied to your post: today 8 years ago I started working on…

OMG!!! i have a story i’ve been working on since i was a teeny kid and my characters also started out as furry-like things omfg. (except in my case they were neopets lmfaoooo)

oh yeah no mine were neopets too…

here’s a picture of my main character…. she was a kyrii…

6 notes

today 8 years ago I started working on my little story… most of my old sketchbooks have been tossed, so I don’t have the first drawings I did of most of my characters… except this guy! I drew him for the first time in one of my school notebooks, which I still have! 
he’s changed a bit heheh

today 8 years ago I started working on my little story… most of my old sketchbooks have been tossed, so I don’t have the first drawings I did of most of my characters… except this guy! I drew him for the first time in one of my school notebooks, which I still have! 

he’s changed a bit heheh

33 notes

I am back in oregon! I didn’t realize how much I used the mountains to orient myself fjlskdfj in houston I had no frickin idea which direction was which

whew bedtime

8 notes

going home from texas today, gonna head to the airport in a few hours

SIGHS I RLY HATE TRAVEL ANXIETY

1 note

hey it’s my friend’s birthday, go wish her a happy one!

1 note